Въпроси и отговори

Какви са ползите от онлайн поръчка на кетъринг?

Процесът е напълно прозрачен. Менюто е прегледно изложено в снимки, съдържанието е подробно описано. Не изчаквате оферти и обаждания, няма място за недоразумения. Ако решите може да направите поръчка от леглото си, от плажа или в обедната почивка, да избирате бавно докато изградите Вашето меню.
 

Трябва ли да се регистрирам и какви са ползите?

Държим да познаваме лично всеки клиент, затова регистрацията е задължителна. Ще можете да получите информация за настоящата и всички останали поръчки и ще спестите време при всяка следваща. За да можете да участвате в програмата ни за лоялни клиенти, също трябва да имате регистрация.
 

Как да се регистрирам?

За да се регистрирате кликнете на Регистрация в горния ляв ъгъл на всяка страница и попълнете данните си:
Име и фамилия, мобилен телефон, имейл.
Регистрацията отнема няколко секунди.
По-подробно описание на процеса на поръчката разгледайте Как да поръчам.
 

Какво трябва да направя за да мога да направя поръчка като бизнес клиент?

За да направите поръчка като бизнес клиент трябва да се регистрирате като всеки друг потребител.
 

Защо трябва да поръчам кетъринг 48 часа предварително?

Наша политика е да използваме само свежи и висококачествени продукти при приготвянето на храната и това изисква добра организация. За да сме сигурни, че можем да изпълним поръчката Ви, Ви молим да я направите поне 48 часа предварително.
Спешни поръчки се изпълняват само след наше потвърждение и се начисляват 15% върху крайната цена.
 

Как да преценя колко храна да поръчам?

Помислете за броя гости, по кое време на деня ще се проведе събитието и колко дълго ще продължи събитието.
 

Има ли лимит за минимална и максимална поръчка?

Минималната стойност на поръчката е 100 лв. за делничните дни и 300 лв. за почивните дни. Лимит за максимална стойност на поръчката на практика няма. Имайте предвид, че с увеличаване на броя плата, се увеличава времето за подготовка от наша страна.
 

Каква е цената за доставка?

Цената за доставка в рамките на град София е 5.00 лв.. За поръчки над 300.00 лв. доставката в рамките на града е безплатна. В момента не изпълняваме поръчки  в страната.
 

В каква посуда ще бъде доставена храната?

Ще доставим храната в пластмасови плата за еднократна употреба. Можем да предложим и стандартна многократна посуда за представителни събития. В тези случаи се заплаща такса в размер на 20.00 лв. Направете избора си като отметнете Искам порцеланова посуда при приключване на поръчката.
 

Кога ще пристигне моята поръчка?

Точно навреме! При завършване на поръчката има задължително поле за време за доставка и ще се постараем да се доближим максимално до Вашите желания. За това си дайте време преди гостите да пристигнат. 
Изпълняваме поръчки между 7:00 и 20:00 в делничните дни и според натовареността през уикенда.
 

Какви са методите за плащане?

Можете да се възползвате от следните методи за плащане на Вашата поръчка:
  • в брой при доставка;
  • с кредитна или дебитна карта онлайн;
  • през системата на ePay.bg;
  • по банков път.

Как да отменя или променя поръчката си?

Все още не можете да променяте или отменяте поръчката през онлайн магазина. Моля свържете се с нас за съдействие на 0889 676 888 или info@mycatering.bg.
 

Обърках данните за фактура

Свържете се с нас на 0889 676 888 или info@mycatering.bg за да актуализираме данните.

 
Ако не можете да намерите отговора на Вашия въпрос тук, свържете се с нас на 0889 676 888 или на info@mycatering.bg. Ще се радваме да Ви запознаем подробно с дейността на mycatering.bg и как бихме могли да бъдем полезни. Благодаря ви, че се обърнахте към нас.